on


كمل كلامك الليله دي معاك أنا
كمل و قوللي يا كل عمري يا أنا

دي كل كلمة و انتا جنبي قلتها
بحلم حبيب تقول بحبك بعدها

يا شاغلني لا لا .. لا لا لا لا
تشغلني لا لا .. و تسيبني لا لا

كلمة بحبك .. كلمة حبيبي
أه يا حبيبي .. لو قلتهالي

أحساسي بيك مابقتش قادر أوصفه
أحساس لأول مرة قلبي بيعرفه

أه يا حبيبي يا كل حاجة فدنيتي
أنتا عذابي و انتا برضة فرحتي

يا شاغلني لا لا .. لا لا لا لا
تشغلني لا لا .. و تسيبني لا لا
كلمة بحبك .. كلمة حبيبي
أه يا حبيبي .. لو قلتهالي




 if you liked our website

plz join our groups on facebook







or join our twitter



0 comments:

إرسال تعليق

ننتظر تعليقات الديابية دائما .. فلا تبخلوا علينا بها