on


كلمات اغنية كان طيب لعمرو دياب

خلاص بقى بيتكلم .. يرحم زمن السكوت... كبر قوام واتعلم .. وخلاص طلعله صوت ..

كان طيب .. كان حنين .. اتاريه كداب كبير .. مش زي ما كان مبين .. ده خدعنا سنين كتير ..

كان طيب .. كان حنين .. اتاريه كداب كبير .. مش زي ما كان مبين .. ده خدعنا سنين كتير ..

خدعنا واحدة واحدة ..و جرحنا مرة واحدة .. واتعلم فوق يطير ..

خلاص بقى بيتكلم .. يرحم زمن السكوت... كبر قوام واتعلم .. وخلاص طلعله صوت ..

لو يفتكر زمان .. آآآه زمان آآه كان هو ايه .. كان عايش بين ايدينا وحنينين عليه

لو يفتكر زمان .. آآآه زمان آآه كان هو ايه .. كان عايش بين ايدينا وحنينين عليه

ده كان طيب .. كان حنين .. اتاريه كداب كبير .. مش زي ما كان مبين .. ده خدعنا سنين كتير

كان طيب .. كان حنين .. اتاريه كداب كبير .. مش زي ما كان مبين .. ده خدعنا سنين كتير ..

غلطة وعدت خلاص .. آآآه خلاص .. آآه هنعمل ايه مش كل الناس بريئة .. في الدنيا فيه وفيه

غلطة وعدت خلاص .. آآآه خلاص .. آآه هنعمل ايه مش كل الناس بريئة .. في الدنيا فيه وفيه

كان طيب .. كان حنين .. اتاريه كداب كبير .. مش زي ما كان مبين .. ده خدعنا سنين كتير

كان طيب .. كان حنين .. اتاريه كداب كبير .. مش زي ما كان مبين .. ده خدعنا سنين كتير

خدعنا واحدة واحدة ..و جرحنا مرة واحدة .. واتعلم فوق يطير ..

خلاص بقى بيتكلم .. يرحم زمن السكوت... كبر قوام واتعلم .. وخلاص طلعله صوت ..

ده كان طيب .. كان حنين .. اتاريه كداب كبير .. مش زي ما كان مبين .. ده خدعنا سنين كتير

كان طيب .. كان حنين .. اتاريه كداب كبير .. مش زي ما كان مبين .. ده خدعنا سنين كتير ..

كان طيب .. كان حنين .. اتاريه كداب كبير .. مش زي ما كان مبين .. ده خدعنا سنين كتير ..

 if you liked our website

plz join our groups on facebook







or join our twitter



0 comments:

إرسال تعليق

ننتظر تعليقات الديابية دائما .. فلا تبخلوا علينا بها